Czas płynie za szybko

Trudno uwierzyć, że już 14 lipca. Ne miałam w ogóle czasu by coś napisać na blogu. Zaliczyłam dwie wizyty lekarskie. W niedzielę zaś zorganizowaliśmy w swoim domu międzynarodowy obiadek. Przyszli nasi sąsiedzi. Objadaliśmy się brazylijskim, hinduskim i polskim żarełkiem. Szczególnie zasmakowała mi ciecierzyca przygotowana przez moją sąsiadko-przyjaciółkę. Dzięki innej miałam okazję skosztować pysznej i słodkiej pasty z guawy.
Dzisiaj także byłam bardzo zajęta. Wstałam o 5.30 rano i poszłam na rower, kiedy wróciłam (śpiąąąąca), ucięłam sobie drzemkę. Po południu pojechałam na zakupy. Kupiłam kilka prezntów dla moich siostrzeńców i lalkę dla córki. Julcia ma ukochaną lalę „baby born”, która nawiasem mówiąc zepsuła się nieco (co chwila wypada jej ramię i smętnie zwisa na plastikowej rurce).
Dzisiaj zaś znalazłam w sklepie w którym sprzedawane są końcówki serii z różnych sklepów nową laleczkę. Małą siostrzyczkę baby born. Laleczka jest super, miększa niż jej większa siostra i bardziej poręczna, bo ma tylko 32 cm długości. Planuję dać Julci prezent podczas naszej podróży do Polski. Nie mogę się doczekać kiedy zobaczę jej uśmiechniętego buziaczka.

Skomentuj

