Uff jak gorąco, puff jak gorąco…

Pogoda zwariowała. Jeszcze wczoraj myślałam, że jest naprawdę gorąco, ale kiedy dzisiaj spojrzałam na termometr i zobaczyłam, że jest 110.6 F (dobrze ponad 40 stopni, nie pamiętam ile w C), pomyślałam, że źle widzę.
Pomijając zbyt gorącą pogodę, mieliśmy naprawdę fajny dzień (klimatyzacja właśnie nabija rachunek ;-)). Spędziliśmy miło czas z przyjaciółmi. Rano zebrałam troszkę strąków groszku, podlałam rośliny i ogarnęłam chałupę. Potem zaś jedliśmy pyszny obiadek (znowu miałam okazję jeść pysznie przyrządzoną ciecierzycę :-))
Nie do uwierzenia jak ludzie się zmieniają. Pamiętam czasy „przed dziećmi”. Nie wyobrażałam sobie życia w domu, posiadaniu ogródka i hodowania w nim warzyw i ziół. Uwielbiałam miejskie mieszkania, ogromne miasta i wszystko co się z nimi łączy.
Teraz…jestem szczęśliwa wcinając własną natkę pietruszki i dlatego, że nie mieszkam w centru miasta.

Skomentuj

