Szczęśliwego Nowego Roku!!!

Mija kolejny rok. To dobry czas na myślenie o tym co było i o tym co nastąpi. Trochę trudno mi uwierzyć, że wkrótce przywitamy rok 2010. Pamiętam, kiedy byłam w podstawówce, czasami myślałam o roku 2000. Wtedy wydawało mi się, że to odległa przyszłość. Tymczasem wszyscy czekamy na rok 2010.

Rok 2009 nie był zły, ale oczywiście były smutne chwile: kiedy w  mój brat cioteczny zmarł w październiku a miesiąc wcześniej wujek.

Były także wspaniałe momenty. Spędziliśmy wakacje w Polsce, po raz kolejny pojechaliśmy do Disneylandu w Kalifornii, patrzyliśmy jak rosną kwiaty w ogródku, spotykalismy się z przyjaciółmi i mnóstwo czasu spędzaliśmy razem.

Mam nadzieję, że następny rok będzie bardzo dobry, że wszyscy będziemy zdrowi i szczęśliwi oraz że spełnią się nasze marzenia i zrealizujemy plany.

Wam także życzę spełnienia marzeń, zdrowia, szczęścia i wszystkiego najlepszego. Szczęśliwego Nowego Roku 2010.


Skomentuj

