Prawie* wegańskie brownie

*Przypadkowo użyłam czekolady zawierającej tłuszcz mleczny 

Składniki

  • 2 szklanki białej mąki (ja użyłam 1 szklankę białej i 1 1/2  pełnoziarnistej)
  • 2 szklanki białego cukru (użyłam 1 szklankę agawy i 2 łyżki brązowego cukru)
  • 3/4 szklanki niesłodzonego kakao (dodałam do tego 3/4 szklanki czekolady)
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1łyżeczka soli (pominęłam)
  • 1 szklanka wody (użyłam mleko sojowe)
  • 1 szklanka oleju (użyłam 1/4)
  • 1 łyżeczka ekstraktu z wanilii

Nagrzać piekarnik do 180C. W dużej misce wymieszać mąkę cukier, kakao, proszek do pieczenia i sól. Dolać wody, oleju i wanilii. Dobrze wymieszać. Natłuścić formę do pieczenia. Piec około 30 minut (ciasto ma być matowe, nie błyszczące). Zostawić do przestudzenia na conajmniej 10 minut, pokroić. (http://allrecipes.com)

Moje brownie nie było zbyt lepkie, ale dobrze smakowało z kawą.

Brownie

Brownie

Skomentuj

