Co nowego

Witam ponownie po długiej przerwie. Zanim zaczęły się wakacje, miałam wielkie plany. Chciałam robić kartki, codziennie coś napisać na blogu, szyć, dużo czytać , chodzić na długie spacer z dziećmi, spotykać się  z przyjaciółmi. Ale czas płynie zbyt szybko i wielu planów nie zrealizowałam. Być może, paradoksalnie, kiedy zacznie się szkoła,  będę miała więcej czasu na blogi i inne sprawy.

Już drugi miesiąc mam objawy alergii na pyłki, więc jestem nieco otumaniona przez leki antyalergiczne. Na szczęście wkrótce we wrześniu, deszcz zmyje to, co mnie tak męczy.

2 thoughts on “Co nowego

  1. Znajomo brzmi -te wielkie plany. Tez myslałam, zę zrobie mnóstwo rzeczy przez wakacje – i kicha.
    Nagle sie okaząło, że wakacje prawie sie skończyły, teraz Piotrek już biega do przedszkola, zaraz będą jego urodziny (i najlepszego dla Adasia – z wyprzedzeniem, ale co tam), potem gwiazdka…
    Kurcze, jakiś dopalacz ktoś podłączył do zegarka, czy co????

  2. Ło matko, dopiero teraz odpisuję na komentarz. Czas zdecydowanie za szybko płynie. Jak byłam dzieckiem, to mi się wszystko baaaaaardzo dłuuuuuuuużyyyyyyyyyyyyłoooooooooooo.

Skomentuj

