Inny czyli taki sam…

W sobotę pojechaliśmy na zakupy. Pierwszym ze sklepów był Fred Meyer (supermarket). Po zakupach, mąż z Julią i Dominikiem na piechotę poszli do Costco. Ja z Adasiem mieliśmy podjechać samochodem.

Adaś pyta: Czy idziemy do takiego samego sklepu czy innego?

Ja: innego.

Adaś: ale czy idziemy do takiego samego sklepu czy innego?

Ja: innego.

Adaś: ale czy idziemy do tego samego sklepu czy innego?

Ja tracąc cierpliwość: takiego samego…

Adaś: a dlaczego?

Ja (wrrrrr): bo w obu sklepach można kupić jedzenie i ubrania.

Adaś: oooo, idziemy do sklepu takiego samego ale innego…

2 thoughts on “Inny czyli taki sam…

Skomentuj

