Mąż mi nie wierzy czyli zbieg okoliczności :-)

Jeszcze Wam nie mówiłam, że jestem Czarownicą. Latałam więc w ubiegły piątek na miotle i ścierałam kurze 😉 Generalnie od paru miesięcy z humorem u mnie do bani, mam trochę zmartwień, ale nie o tym chciałam. W każdym razie uznałam, że Big Cyc na cały regulator to jest to czego potrzebują moje skołatane nerwy. Darłam się razem z nimi podczas dokonywania obrządków czystości. Ustawiłam na You Tube dostępną nam playlistę (nie sprawdziwszy uprzednio co się na niej znajduje). W momencie, kiedy mój osobisty mąż otworzył po powrocie z pracy drzwi wejściowe usłyszał to:

Szanowny małżon śmieje się ze mnie, że specjalnie czatowałam na niego. Nie prawda kochanie, o!

Skomentuj

