Dominik

Wierzyć mi się nie chce, że od dzisiaj jest siedmiolatkiem. Był najgrzeczniejszym niemowlaczkiem ze wszystkich moich dzieci. Spał wa razy dziennie po kilka godzin, lubił spacery, nie marudził przy jedzeniu. Nie „musiał” być ciągle na moich rękach i uśmiechał się do wszystkich radośnie. Dzisiaj jest wulkanem energii, lubi swoją szkołę, kocha samochody, motocykle i pociągi. Przez wiele lat podczas jedzenia mruczał jak kot (bez znaczenia, czy było ciasto czy zupa), a kiedy był mniejszy – podczas zmiany pieluszki powtarzał: „jołi tołi, jołi tołi”. Niestety nie pamięta, cóż to znaczy. Już kiedy mieszkał w moim brzuchu, ujawniał swoją energiczną naturę. Pamiętam jak zgodnie z zaleceniem lekarskim położyłam się spać na lewym boku a w syna małego jakaś wścieklizna wstąpiła. Wiercił się kopał i prężył, w końcu musiałam zmienić pozycję. Następnego dnia podczas rutynowej wizyty, lekarka powiedziała, że dzidziulec ułożył się w poprzek i głowę ma przy moim lewym boku. Ha, nikt nie lubi całą noc stać na głowie ;-).  Jaki jest teraz: bystry, szybko się uczy, szybko biega czy jeździ na rowerze. Więcej zdjęć mu robiłam jak był maleńki (czyt. niemobilny), bo teraz bywa że zanim nacisnę spust, już go nie ma.

W szpitalu

W domku

Z mamulcem

Grzeczny

Ciekawy

Rozwijający zainteresowania

Radosny

Ciekawy świata

Za szybki dla mojego aparatu

Zainteresowany sportem

Lubiący niekonwencjonalne fryzury

Z wyobraźnią

Odważny

Taki jest mój Dominik: mądry i przystojny, odważny i szybki, dzielący  się z innymi, społeczny, lubiany. Moja duma i radość.

4 thoughts on “Dominik

  1. Dzięki, życzenia grzecznie przekazuję. Teraz jubilat (dzisiejszy) po meczu piłki na mokrej murawie,moczy stopy w wannie z gorącą wodą (zdjąwszy uprzednio przemoczone korki i skarpetki) 🙂

Skomentuj

