Z cyklu: Rozmowy z Adamem: odc.1.

J=ja, A=Adaś

J:  Adasiu, czy jesteś głodny?

A:  A co masz do jedzenia?

J:  Pytałam tylko, czy jesteś głodny.

A:  Ale co masz do jedzenia?

J:  Nie mam nic na razie. Chcę po prostu wiedzieć, czy jesteś głodny.

A:  Idę na dół zobaczyć, co masz do jedzenia.

J:  Adaś, zaczekaj. Nic nie przygotowałam jeszcze. Pytam czy jesteś głodny, bo jak nie, to ugotuję coś póżniej.

A:  Nie wiem czy jestem głodny; może tak, może nie.

J:  Wrrr. Adasiu czy jak dowiesz się, co będzie na drugie śniadanie, będziesz wiedział czy jesteś głodny czy nie?

A:  Tak

J:  To znaczy, że jesteś głodny tylko na to, co lubisz jeść a jeśli coś mniej lubisz to nie jesteś teraz głodny?

A:  Tak

J:  (Nie odpuszczam). Adam, jestem ciekawa, na co jesteś głodny 🙂

A:  Na płatki truskawkowe z mlekiem i kawę zbożową (inka)

J:  Uff, to fajnie. Cały makaron ze szpinakiem będzie dla mnie 😉

A:  Jeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!! Makaaaaaaaaaaaaaaaaroooooooooooooooon!!!!! To ja chcę płatki truskawkowe z mlekiem, kawę zbożową i makaron.

J: Jeśli zjesz mój makaron, to co ze mną będzie ;-)?

A: Będziesz głodna

J: Eeeeeeeeeeee, nie chcę

A:  No dobrze, to możesz zjeść makaron (więcej niż ja).

Na szczęście makaronu ze szpinakiem starczyło dla nas obojga. Adamowski wciął duży talerz makaronu, płatki i wypił inkę.

Skomentuj

