Szczęśliwego Nowego Roku 2013

Dawno się nie odzywałam. Kończący się rok bywał momentami trudny, ale w sumie był całkiem dobry. Nie licząc kłopotów ze zdrowiem (okropne długie migreny), nie miałam większych problemów. Byłam w Polsce, widziałam drogich mi ludzi, zobaczyłam dzieciaki Aniszew, synka Agry1, poznałam dwie super babeczki z wegedzieciaka. Adaś poszedł do szkoły, Julia i Domiś zaczęły kolejny rok nauki. Parę spraw zawaliłam, nie napisałam paru maili, czasem powiedziałam o jedno słowo za dużo, są jednak ludzie o których codziennie myślę (Ksena, macham Ci), sprawy, które chcę wyprostować, dokończyć, umiejętności, które chcę posiąść, cele do których dążę. Nadchodzący rok to nowe szanse, na to aby zmienić się na lepsze, lepiej o siebie zadbać, więcej czasu poświęcać rodzinie i przyjaciołom, czas aby wyjąć gry przywiezione z Polski i grać w nie z dziećmi i mężem, to nadzieja, że tym razem się uda to co do tej pory nie wychodziło. Nowy rok to nowy początek, kalendarz z niezapisanymi kartkami. Głównie od nas zależy, jak je zapiszemy. Może pojawi się tam numer telefonu do nowych przyjaciół, może  wpiszemy tam datę rozpoczęcia kursu językowego, a może termin wyjazdu na wymarzone wakacje. Zrobię wszystko aby w moim kalendarzu było to co da mi radość.

Tego życzę sobie i najbliższym i tego życzę Wam

Happy-New-Year-2013

One thought on “Szczęśliwego Nowego Roku 2013

Skomentuj

