Noc

To  był długi dzień. Spora część planu wykonana, na niektórych zadaniach poległam. Nie ćwiczyłam, nie byłam na próbie, z pianina starłam tylko kurz (a jutro lekcja). Spałam półtorej godziny, bo bolało mnie gardło, potem mieliśmy gościa. Rozmawiałam z przyjaciółką i nie tylko, przez sto minut (łącznie) czytałam A. książki (na wieczór kolejne 30 minut P. czytał dla wszystkich Malloreon; bardzo wciągająca historia). Ugotowałam co trzeba, sprzątnęłam, porozmawiałam z dzieciakami, spałam. To był fajny dzień. Ćwiczenia muszę wcisnąć bo po tylu godzinach na nogach boli mnie nie tylko głowa ale i kręgosłup.

Czas na gotowanie

Prażenie jaglanki

Prażenie jaglanki

Gotowanie owsa na jutrzejsze śniadanie

Gotowanie owsa na jutrzejsze śniadanie

Brokuły czekają na podgotowanie

Brokuły czekają na podgotowanie

Świeżo uprażone migdały

Świeżo uprażone migdały

Kasza gryczana z cebulką i brokułami

Kasza gryczana z cebulką i brokułami

Nasza kolacja: kasza z brokułami i cebulką, surówka

Nasza kolacja: kasza z brokułami i cebulką, surówka

Czas na przyjemności

Odbieranie J. i D. ze szkoły

Odbieranie J. i D. ze szkoły

Wspólna lektura. Wreszcie wiem co to są Ninjago

Wspólna lektura. Wreszcie wiem co to są Ninjago

Drzemka, fotka powstała dzięki uprzejmości D.

Drzemka, fotka powstała dzięki uprzejmości D.

Wieczorna herbatka z czarnej porzeczki

Wieczorna herbatka z czarnej porzeczki

2 thoughts on “Noc

Skomentuj

