Wtorek

Jestem zmęczona i bezproduktywna w dodatku znowu mnie boli: tym razem żołądek.  Migdały są zdrowe, ale co za dużo to niezdrowo, prawda? Na szczęście istnieje imbir, bez niego nie siedziałabym przed komputerem, tylko zwinęła się kłębek na kanapie (co i tak mam ochotę uczynić).

W sumie nie jest źle: wreszcie dojechałam na zastrzyki, w zeszłym tygodniu byłam na wagarach, bo dziecię niedomagało i czytało książki w łóżku. Byłam na pianinie: poszło mi nadspodziewanie dobrze, widzę światełko w tunelu, pewnie w końcu nauczę się grać to:

Carol of the bells

IMG_20130212_110520

Fortepian ze studia muzycznego:-)

Będzie jak znalazł na Boże Narodzenie:-) Piękny utwór. Gdyby moje dłonie były choć ciut większe, no nic trzeba ćwiczyć rozcapierzanie palców 🙂

 

Skomentuj

