Środa

Teoretycznie każda doba ma 24 godziny, jednakże dzisiejszy dzień wydaje mi się nadzwyczajnie długi. Nogi mi wchodzą wiecie gdzie, ręce zwisają do podłogi, padam na nos. Popijam pokrzywę z cytryną i miodem i ziewam przeokropnie.  Cały dzień chodziłam, stałam, wspinałam się, schodziłam, wdrapywałam się, zeskakiwałam, kucałam, podnosiłam, dźwigałam, gotowałam, prałam. Niech mi tylko ktoś powie, że siedzę w domu.  :-) Obliczyłam między innymi, że zmiana pościeli zajmuje mi 70 minut!

W sumie to był dobry dzień. Znowu zignorowałam budzik, więc spałam 45 minut dłużej niż powinnam.

  • Rankiem zachwycałam się cieniami na suficie. Niestety zdjęcie nie oddaje ich urody 😉

IMG_20130213_075846-001

  • Przygotowałam drugie śniadanie do szkoły
Przygotowałam drugie śniadanie do szkoły

Przygotowałam drugie śniadanie do szkoły

  • Odstawiłam towarzystwo na zajęcia
W drodze

W drodze

Dojechaliśmy

Dojechaliśmy

  • Po powrocie zjadłam śniadanko
Jaglanka i zielenina

Jaglanka i zielenina

  • Posprzątałam, zmieniłam pościel i ułożyłam zwierzątka 🙂
Pluszaczki

Pluszaczki A.

  • Kiedy wrócił A., przygotował sałatkę:
Pokruszył migdały

Pokruszył migdały

Rozbijanie migdałów na miazgę

Rozbijanie migdałów na miazgę

Dorzucamy żurawinę

Dorzucamy żurawinę

Dorzucamy zielsko i kroimy ogórki

Dorzucamy zielsko i kroimy ogórki

Dokładamy ogórki

Dokładamy ogórki

Dokładamy jakikolwiek sos i mieszamy

Dokładamy sos i mieszamy

Sałatka A.

Sałatka A.

W międzyczasie mama miesza jaglankę i kaszę gryczaną z zeszklonym porem

W międzyczasie mama miesza jaglankę i kaszę gryczaną z zeszklonym porem

Drugie śniadanie gotowe

Drugie śniadanie gotowe

  • Po posiłku A. z dumą zaprezentował okulary i krawat stworzone z okazji setnego dnia w zerówce:
Okulary i krawat są bardzo stylowe

Okulary i krawat są bardzo stylowe

  • Czas na ugotowanie obiadu 🙂
Potrzebujemy: pasternak, ziemniaki, marchew, seler korzeniowy, seler naciowy, imbir, por

Potrzebujemy: pasternak, cebulę, ziemniaki, marchew, seler korzeniowy, seler naciowy, imbir, por

Kroimy w kostkę, plastry, paski i zachwycamy się zapachem i kolorami. Warzywa są piękne.

Kroimy w kostkę, plastry, paski i zachwycamy się zapachem i kolorami. Warzywa są piękne.

Podsmażamy prze chwilę

Podsmażamy prze chwilę i gotujemy z ulubionymi ziołami, przyprawami. Dodajemy jaglankę.

Zupa gotowa

Zupa gotowa

Zupa była bardzo smaczna i pożywna a jednocześnie na tyle lekka, by moje dzieci mogły iść na hip-hop i nie czuć się ociężale.
Po powrocie do domu była kolacja, rozpusta prawdziwa:

Krem z kaszy jaglanej z polewą czekoladową, suszonymi owocami i migdałami.

Krem z kaszy jaglanej z polewą czekoladową, suszonymi owocami i migdałami.

Bardzo smakowita kolacja.

Bardzo smakowita kolacja.

Nie mogę nie wspomnieć o miłej niespodziance, która czekała na mnie skrzynce pocztowej:

Nasionka

Nasionka

Dziękuję Ci bardzo moja droga D. 🙂 Nie mogę się doczekać kwiatków. Piękny walentynkowy prezent.

2 thoughts on “Środa

  1. No bez jaj, skąd masz żółty i pomarańczowy kosmos?! Ja też chcę! Bo on normalnie to jest biały i różowy w różnych odcieniach.
    I jak robisz zdjęcia na takie niby postarzane? Bo to chyba nie zniekształcenie z komórki tylko specjalny efekt „na archiwum rodzinne”?

Skomentuj

