W poszukiwaniu wiosny…

W Polsce zima, u mnie początek wiosny. Straciłam nadzieję na śnieg i mróz i wybrałam się dzisiaj na poszukiwanie oznak budzącej się natury:

Roślinka

Roślinka

Krzaczek

Krzaczek

NIe jestem pewna, czy ten pąk to zeszło- czy tegoroczny

NIe jestem pewna, czy ten pąk to zeszło- czy tegoroczny

Czy to jakieś monstrualne bazie?

Czy to jakieś monstrualne bazie? Muszę się dowiedzieć.

Kwiatuszki

Kwiatuszki

 

Kwiatuszki

Kwiatuszki

Zaczyna robić się kolorowo

Zaczyna robić się kolorowo

Maleńkie pączki

Maleńkie pączki

Na spacerze byłam i fotki zrobiłam ;-)

Na spacerze byłam i fotki zrobiłam 🙂

 

 

 

2 thoughts on “W poszukiwaniu wiosny…

Skomentuj

