Wtorek

Jestem zakręcona jak słoik dżemu. Wczoraj wieczorem połknęłam leki, które powinnam wziąć dzisiaj rano. Rano dla odmiany nie wzięłam leku, który powinnam połknąć na co najmniej 30 minut przed zastrzykami. Właściwie to nie pamiętam czy go wzięłam. Nie mogłam więc iść na zastrzyki, i ta wątpliwa przyjemność czeka mnie w czwartek. W środę dla odmiany idę do dentysty na czyszczenie zębów. Wolę zastrzyki, trwają krócej 🙂

Niewątpliwie najważniejszym wydarzeniem wtorku jest to, że A. zgubił pierwszy mleczak. Nie mógł się doczekać i teraz z dumą pokazuje swoją szczerbę 😉

Wypadł ząbek

Wypadł ząbek

Przyszła Wróżka Zębuszka, czyli ja: „Mamusiu, jesteś najlepszą mamą na świecie. Zawsze chciałem takiego tygryska, ale nie wiedziałem jak się to nazywa”:

Tygryska nakłada się na paluszek i można bawić się w teatr.

Tygryska nakłada się na paluszek i można bawić się w teatr.

Tygrysek

Tygrysek „trzyma” kuferek z ząbkiem A.

Wrzuciliśmy coś na ząb:

Wegańskie migdałowy jogurt z kiwi, bananem i syropem daktylowym: mamo to wygląda jak keczup :-)

Wegański migdałowy jogurt z kiwi, bananem i syropem daktylowym: mamo to wygląda jak keczup 🙂

Jogurcik w wersji dla dzieci z dodatkowymi migdałami i żurawiną

Jogurcik w wersji dla dzieci z dodatkowymi migdałami i żurawiną

To było pyszne! Masz więcej? Nieeeeeeeeeee ma już????!!!!

To było pyszne! Masz więcej? Nieeeeeeeeeee ma już????!!!!

Wcinaliśmy też zupę z dodatkiem skiełkowanych fasolek i soczewicy

Wcinaliśmy też zupę z dodatkiem skiełkowanych fasolek i soczewicy

Zupka

Zupka

Ciasto na omlet

Ciasto na omlet

  • 4 kubki mąki bezglutenowej (u mnie 1 ryżowej, 1 kukurydzianej i 2 nie wiem czego, bo nie było opisane, ale było jasno żółte 😉 )
  • 4 jajka
  • proszek do pieczenia bez aluminium – 1 łyżeczka
  • łyżeczka ksylitolu
  • mleko sojowe w ilości nie określonej  – do uzyskania zadowalającej konsystencji
  • ghee do smażenia
Gotowy omlecik z surówką

Gotowy omlecik z surówką

Omlecik w wersji rozpustniej i niezdrowej z kremem czekoladowym kupnym

Omlecik w wersji rozpustnej i niezdrowej z kremem czekoladowym kupnym

Wieczorem przyszła pora na czytanie:

P. czyta, my słuchamy :-) Lubię to :-)

P. czyta, my słuchamy 🙂
Lubię to 🙂

Rodzeństwo, słodkie prawda?

Rodzeństwo, słodkie prawda?

Miło jak się nie kłócą i nie piorą. Zdarza się tak :-)

Miło jak się nie kłócą i nie piorą. Zdarza się tak 🙂

Wszyscy już śpią w moim domu. Pora więc i na mnie. Dobranoc Państwu (albo Dzień Dobry jak kto woli, w zależności od położenia geograficznego).

2 thoughts on “Wtorek

    • Dziękuję Ksena:-) Wiosennie u nas bardzo, dzisiaj było 15 stopni na termometrze, ale wydaje mi się, że odczuwalność temperatury była inna, bo towarzystwo śmigało w krótkich rękawach.

Skomentuj

