Zrzędowisko

Wita Was wykończona matka dzieciom. W końcu przeszliśmy na czas letni. Nie lubię tego momentu, stanowczo preferuję przejście na czas zimowy. Wolę coś dostawać 😉 Zbliża się 22. Ostatnia pociecha wyszła spod prysznica, niedługo kolej na mnie. Może gorąca woda zrelaksuje zmęczone ciało i umysł. Dzień minął mi jak zwykle na pracy (i co z tego, że niedziela, he?), zwracaniu uwagi, upominaniu, pilnowaniu by dziatwa wywiązała się ze swoich obowiązków. Chwilami czułam się jak ostatnia zrzęda. Obejrzałam program „Surowi rodzice”. Okropność. Jak to możliwe, że słodko uśmiechające się niemowlęta czy ufnie zaplatające nam łapki na szyi maluchy czasem wyrastają na wstrętne bachory? Ważna jest konsekwencja, ważne jest wychowanie, nie hodowanie: karmienie, pojenie, kładzenie spać. Czasem mam wrażenie, że i ja hoduję swoje dzieci. Dni mijają szybko i często brakuje czasu, by prostu być blisko, pograć w gry planszowe. Obłęd: rano pobudka, szkoła od 9.25 albo 8.30 do 3.47 (z wyjątkiem A. – on kończy 12.05), po szkole obiad, lekcje, zajęcia pozalekcyjne, kolacja, wspólne czytanie książek (na głos przez tatę), mycie i spać. Czas tak szybko płynie. Czytam „Teorię bezwzględności czyli jak uniknąć końca świata” Beaty Pawlikowskiej i mam wrażenie, że plemiona zamieszkujące amazońską puszczę są szczęśliwsze niż przeciętny człowiek na ulicy, że indiańskie dzieci są szczęśliwsze. Nikt im nie każe siedzieć w szkole godzinami podczas kiedy rodzice zaharowują się w korporacjach. Już nie zrzędzę. Chciałam wstawić kilka fotek i filmików, ale albo się coś wiesza, albo wordpress nie wspiera formatu. Trza się wyspać i pomyśleć. Jutro idę na zakupy warzywne:-)

Aha, na dzień kobiet dostałam od P. bluzę. Obfocę i wrzucę. Podoba mi się.

One thought on “Zrzędowisko

  1. DZieci Indian są szczęśliwsze. Wiesz, wczoraj zepsuł mi się net. Modem przestał pracować. Wiedziałam że co najmniej do dziś netu nie bedzie. Nagle poczułam się taka lekka, wolna, i – o jak dużo miałam czasu!

Skomentuj

