Środa czyli mój wyścig z czasem

Ciągle się ścigam, walczę o każdą sekundę dnia i nocy. Czasem zawalam sprawę i czas przelatuje mi przez palce, czasem kładę się spać w poczuciu dobrze spełnionego obowiązku. Zwyczajne życie, codzienność wielu ludzi: aby zdążyć, nie nawalić, dać radę. Więc na ogół daję radę i mam ogromną satysfakcję.

Wygląda jednak na to, że znowu zaniedbałam mój Dom z marzeń. Dwa razy siadałam aby coś napisać, ale nie kończyłam z racji późnej pory i zmęczenia. W sumie ostatnie 10 dni było całkiem niezłych, łykałam mniej tabletek przeciwbólowych (znaczy nie codziennie ale ze dwa razy się zdarzyło), byłam na koncercie szkolnych orkiestr (J. grała na skrzypcach), przedstawieniu drugoklasistów (D. śpiewał z innymi dziećmi), trzech zebraniach z nauczycielami mej dziatwy (każde 30 minut, tylko ja, nauczyciel i delikwent/-ka), dwóch próbach chóru, lekcjach pianina. Raz zapomniałam odebrać zaprzyjaźnioną dziewczynkę ze szkoły i czekała na mnie dobre 30 minut (to tylko dowód na to jaka jestem zakręcona), zrobiłam jedną kartkę wielkanocną (bo na więcej nie starczyło czasu), upiekłam babeczki z nutellą, ugotowałam kilka rodzajów zup, kasz i ryżu z różnymi warzywami, prałam i sprzątałam, czytałam. Wciąż odczuwam niedosyt czasu, a głowę mam pełną pomysłów: na kartki okolicznościowe, albumy, opowiadania, gitara się kurzy (przynajmniej pianino w ciągłym użyciu), książki o szydełkowaniu czekają. Doczekają się. Już wkrótce.

Póki co:

Powyższa piosenka została wykonana (między innymi przez J.) na spotkaniu (w styczniu o ile pamiętam) poświęconym współczesnemu niewolnictwu ( http://www.troniefoundation.org/ ). Muzyka i tekst, nauczycielka muzyki Jana Gedde.

D. jako Chihuahua już po szkolnym występie

D. jako Chihuahua już po szkolnym występie

Kostium zrobiony w ostatniej chwili

Kostium zrobiony w ostatniej chwili

 

2 thoughts on “Środa czyli mój wyścig z czasem

Skomentuj

