Żarełko

Niewiele ostatnio „obfociłam” dań. Brak czasu często mi doskwiera. Myślę, że to jedna z chorób cywilizacyjnych. Parę fotek jednak mam 🙂

Ciasteczka migdałowe z czekoladą  wykonane przez J.

Ciasteczka migdałowe z czekoladą wykonane przez J.

Naleśniki

Naleśniki tradycyjne zrobione przeze mnie, zjedzone przez dziatwę. Resztki zachowane dla P.

Naleśniki bezglutenowe nadgryzione nieco :-)

Naleśniki bezglutenowe nadgryzione nieco 🙂 mojego autorstwa

Nieprzyzwoicie smaczne babeczki przyniesione przez kolegę S.  - duże

Nieprzyzwoicie smaczne babeczki przyniesione przez kolegę S. – duże

i małe :-)

i małe 🙂

Moja wczorajsza rozpustna owsianka z mlekiem sojowym, truskawkami, bananem, orzechami włoskimi, wiórkami kokosowymi, żurawiną, agawą, roztopioną czekoladą i posypana zmieloną czekoladą. Pyyyyycha była :-)

Moja wczorajsza rozpustna owsianka z mlekiem sojowym, truskawkami, bananem, orzechami włoskimi, wiórkami kokosowymi, żurawiną, agawą, roztopioną czekoladą i posypana zmieloną czekoladą. Pyyyyycha była 🙂

 

 

 

 

 

 

Skomentuj

