Uśmiechnij się!

Uśmiechnij się, ta myśl ostatnio mi towarzyszy. Więc się uśmiecham: do pani w sklepie, do dzieci, do świnek morskich, do męża, do swojego odbicia w lustrze i do sterty brudnych garów. Jest mi dobrze, mam dwie ręce (choć jeszcze ze 2 by się przydały), zdrowe nogi, mogę sama wykonać wiele codziennych czynności. Na co dzień często zapominamy, jakim cudem jest życie, bicie naszego serca, wzrok, słuch, smak. Doceńmy to co mamy, cieszmy się tym mimo, że mamy zmartwienia. Uśmiechajmy się do siebie i do innych. Czasem tak niewiele potrzeba, a by było miło.

Dzisiaj byłam w sklepie, w którym można się poczęstować darmową kawą. Zapytałam ekspedientki, jaka śmietanka jest w dzbanku, bo chciałabym taką kupić. Uśmiechnięta pani powiedziała, że w środku jest waniliowa śmietanka, ale jeśli mam chęć mogę spróbować jeszcze innych smaków i wybrać , który mi bardziej odpowiada. Lubię życzliwych ludzi.

Skomentuj

