Sówki

Sobota była bardzo przyjemna. Pozwoliliśmy sobie na trochę relaksu i spędziliśmy trochę czasu w gronie przyjaciół. Na tę okazję upiekłam muffinki sowy. Wykorzystałam przepisy ze strony www.mojewypieki.com .

Muffinki z nutellą zrobione na bazie mąki ryżowej, ciasteczka również były bezglutenowe.

Muffinki sowy

Muffinki sowy

Muffinki sowy

Muffinki sowy

Muffinki sowy

Muffinki sowy

Sówka

Sówka

Muffinki sowy

Sówka

Sówka z dodatkowymi ozdobami by J.

Sówka z dodatkowymi ozdobami by J.

  1. 140 g miękkiego masła
  2. 3/4 szklanki cukru
  3. 3 jajka
  4. 1/2 łyżeczki esencji waniliowej
  5. Ok. 2 (nieco mniej)szklanek mąki ryżowej
  6. 2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
  7. Nutella (z pół szklanki)

Masło utrzeć, dodać cukier, wanilię. Wbijać po jednym jajku, ucierać mikserem.Dodać mąkę z proszkiem do pieczenia.

Piec w temperaturze 160 – 170ºC przez około 25 minut albo do suchego patyczka.

Zmieniłam troszkę przepis. Kiedyś piekłam te muffinki według oryginalnego przepisu. Obie wersje mi smakują.

Tutaj wersja oryginalna: http://www.mojewypieki.com/przepis/babeczki-z-nutella

Skomentuj

