Kartki na Boże Narodzenie cd.

Witajcie 🙂

Znalazłam moment, by zajrzeć na bloga. Moje życie jest bardzo intensywne, ciągle coś robię, coś podczytuję, gdzieś zaglądam, szukam inspiracji, poszukuję nowych nut, śpiewam. O tak, śpiewam w domu, w samochodzie, chór już mi nie wystarcza 😉 Nie śpiewam tylko pod prysznicem, bo wtedy rodzina śpi 🙂 No i robię kartki, hurtowo. Jak szaleć to szaleć.

Oto moje nowe dzieła:

Reniferek

Reniferek

IMG_6646-001

IMG_6642

Mikołaj i renifer

Mikołaj i renifer

IMG_6656

Świąteczny Snoopy

Świąteczny Snoopy

IMG_6665-001

Choinka

Choinka

IMG_6669-001

Bałwanek

Bałwanek

IMG_6680-001

Renifer i prezenty

Renifer i prezenty

IMG_6688-001

Złota choinka

Złota choinka

IMG_6696-001

IMG_6698-001

IMG_6697-001

IMG_6699-001

Śnieżynka

Śnieżynka

IMG_6702-001

IMG_6707-001

IMG_6704-001

Łyżwy

Łyżwy

IMG_6709-001

IMG_6711-001

IMG_6715

Renifer i prezenty

Renifer i prezenty

IMG_6722-001

IMG_6720-001

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 thoughts on “Kartki na Boże Narodzenie cd.

  1. Witaj, cudne karteczki wyczarowałaś! 🙂 Dziękuję za odwiedziny na moim blogu 🙂 Jest mi bardzo milo słyszeć ze również trochę modelujesz 🙂 Początki są trudne wiec nie ma się co przejmować jak coś nie wyjdzie od razu perfekt 😉 Gdybyś potrzebowała rady to pisz śmiało 🙂 Pozdrawiam Urszula

    • Dziękuję Urszulo. Cieszę się do mnie zajrzałaś i że podobają Ci się moje kartki. Cały czas się uczę, poznaję nowe techniki. Mam nadzieję, że i w modelowaniu zacznę się posuwać do przodu. Twój blog jest bardzo inspirujący, zawsze kiedy z kimś rozmawiam o modelowaniu, pokazuję tej osobie Twojego bloga. Wspaniały jest. Pozdrawiam.

      • Ja tez próbuję znaleźć czas na inne ciekawe rzeczy ale niestety zawsze go jakoś za mało 😉 Zresztą sama pewnie zauważyłaś ze przy modelowaniu godziny uciekają jak minuty…wiec ciężko się rozpraszać na inne artystyczne poszukiwania a do tego jeszcze jest rodzina 😉 Niezmiernie mi milo ze moje małe rękodzieło może być dla kogoś inspiracja !!! To ogromnie budujące i nastrajające pozytywnie …aż chce się lepić i lepić 😉 Tak jak pisałam wyżej gdybyś potrzebowała jakichś wskazówek czy rad przy modelowaniu to z chęcią pomogę. Moj adres mail ullaczn@yahoo.de

  2. Dziękuję Urszulo. Fajnie jest mieć kogoś do kogo można zwrócić się o radę. Bardzo podoba mi się Twoja Katia. Słodka drobinka. Ja muszę się sporo nauczyć. Szkoda, że nie można rozciągnąć doby 🙂

Skomentuj

