Siedmiolatek

Uwaga, uwaga. Mam w domu siedmiolatka. A. dziewiątego października miał urodziny. Czas leci jak szalony, nieprawdaż? Zaczęłam nawet pisanie stosownego posta, ale niemoc mnie dorwała i przemęczenie. Więc piszę, teraz. Dla mnie 9 października to szczególny czas. Mało kto wie, że rokowania nie były pomyślne, lekarze w zamyśleniu kiwali głowami na moim wielkim jak balon brzuchem, pani genetyk podsuwała rady abym sobie poczytała w internecie. Ja wiedziałam, uwierzyłam, że będzie dobrze. I mimo wielu czarnych scenariuszy, czekający w pogotowiu chirurdzy nie mieli nic do roboty. A. urodził się co prawda drobny, za to silny i rozwrzeszczany (a ostatnia akurat cecha towarzyszyła mu przez kilka pierwszych miesięcy). Jest dobrze. A. jest super chłopcem, pilnym uczniem, czasem wkurzającym bratem i kochanym synem. Kilka miesięcy niepewności i szczęśliwy finał nauczyły mnie, że nigdy nie wolno się poddawać, że trzeba walczyć i wierzyć w cuda oraz to, że miłość to potężny oręż.

Dziękuję Ci synku.

IMG_2499

Noworodek Adaś

Noworodek Adaś

Roczniak z mamusią

Roczniak z mamusią

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Roczniak

 

IMG_1576

Dwulatek

 

Trzylatek

Trzylatek

Czterolatek

Czterolatek

Pięciolatek

Pięciolatek

Sześciolatek

Sześciolatek

Siedmiolatek

Siedmiolatek

2 thoughts on “Siedmiolatek

Skomentuj

