S jak Serca <3

Mam chyba spadek formy, jestem przemęczona, niezałatwione sprawy się piętrzą jak brudna bielizna. D. ma spuchniętą dłoń, wpadł na niego kolega i D. przewrócił się na rękę. Jutro będę dzwonić do pediatry. Dziś dla odmiany było dwóch lekarzy : mój alergolog i J. ortodonta.

Jak tak dalej pójdzie moje ramiona będą podziurawione jak ser szwajcarski. Jeszcze 2 lata brania zastrzyków: 2 co dwa tygodnie. Potem przy dobrych wiatrach przez rok raz w miesiącu.

J. w przyszłym tygodniu dostanie aparat ortodontyczny na górne zęby. Jak widać tułamy się po lekarzach i zaczynamy mieć tego dość.

Żeby jednak nie było tak smętnie w dzisiejszym wpisie, chciałam napisać o serduchach, które uszyłam. Są z eko filcu w kolorze piaskowca. Szycie ich to prawdziwa przyjemność, czynność jest prosta i można przy niej oddać się rozmyślaniom na jakiś miły temat.

IMG_7195-001

To maleństwo zostało dodane jako gratis do czerwonego serca pokazanego kilka postów wcześniej

IMG_7252-001 IMG_7251-001 IMG_7249-001 IMG_7229-001 IMG_7213-001 IMG_7212-001 IMG_7207-001 IMG_7233-001 IMG_7247-001 IMG_7245-001 IMG_7243-001 IMG_7239-001

2 thoughts on “S jak Serca <3

  1. Śliczne aplikacje naszywasz na serduszka, szczególnie podobają mi się te „baloniki” związane razem. Szycie jest w ogóle cudownym zajęciem – można pomyśleć o wszystkim, o czym nie miało się czasu w ciągu całego dnia. 🙂 Lekarze to faktycznie nieprzyjemna sprawa, ale trzeba przetrwać, choćby z zaciśniętymi zębami 🙂

    • Dziękuję bardzo. Muszę się jeszcze dużo nauczyć, ale z każdą kolejną rzeczą, mam więcej pewności siebie i wiary w swoje możliwości.

Skomentuj

