Uzupełnienie

W ostatnim poście napisałam, że mieliśmy 4 wizyty lekarskie. Czas na sprostowanie: mieliśmy 6! Sądzę, że dla pięcioosobowej rodziny to ciut za dużo 😉

Dzisiaj też byłyśmy z J. u przystojnego pana doktora. Tak na marginesie, szczęka mi opadła jak w rozmowie wyszło, że ma wnuki. Można mu pozazdrościć formy i młodego wyglądu.

J. wróciła do domu udekorowana na Boże Narodzenie. Stała się niezbyt szczęśliwą (póki co) posiadaczką aparatu ortodontycznego, ozdobionego zielonymi i czerwonymi gumkami, a my właścicielami lżejszego portfela. Cóż, takie życie.

Jutro kolejny miły pan doktor zrobi mi w żyle dziurkę ;-), utoczy krwi i może w końcu pozwoli zrezygnować z prochów na nadczynność tarczycy. Życie się toczy, remoncik robi, zawieszki filcowe szyją a mała fortuna upłynnia w jednym z moich ulubionych sklepów. Zajrzyjcie sobie na http://www.joann.com//

Zawsze jak tam wchodzę, to czuję się jak dziecko w fabryce czekolady. Mogłabym godzinami krążyć między regałami wypełnionymi tasiemkami, stemplami, tuszami, papierami, materiałami, nićmi, koralikami, farbami, klejami, pędzlami, książkami, wykrojami itp. podobnymi skarbami.

Wczoraj miałam koncert. Dowlokłąm się na niego pół przytomna (bo zamiast spać, szyję). Śpiewanie całkiem mi poszło, ale gesty kompletnie mi się popierdzieliły. Po moim chórze, śpiewały jeszcze dwie kapele szantowo-folkowo-blusowo jakieśtam. Było fajnie, cieszę się, że poszłam (a wcale nie miałam ochoty). Po koncercie nabyłam drogą kupna:

  • Nożyczki z ząbkami (obiekt moich westchnień)
  • Wałek do nakładania tuszu na pędzle
  • Wielką paczka cekinów

Jak widać, sporo się u mnie dzieje. Nie nadążam, ale to nic nowego. Maile czekają na odpisanie, dom na posprzątanie a żołądki na pyszny obiad.

Skomentuj

