Dzisiaj krótko

Witajcie

Od ponad tygodnia nie pisałam. Jestem bardzo zajęta, szyję, remontuję dom i robię kartki. Ostatnie dwa dni malowałam niemal bez chwili przerwy. Jest duży postęp dzięki pomocy, której mi udzielono. Jadalnia i kuchnia są prawie skończone; prawie: bo zabrakło farby. Łapki sięgają mi do kostek, przed snem chciałam jeszcze zagrać kilka utworów (bo jutro lekcja) i palce odmawiały mi posłuszeństwa. Przepraszam tych, którym nie odpowiedziałam jeszcze na maile, prawie nie podchodzę ostatnio do komputera, bo bardzo chcę skończyć remont. Dziś malowałam przed zaprowadzeniem dzieci do szkoły. W szkole miałam swój wolontariat, po powrocie do domu…malowałam. Skończyłam o 21.30. Jutro mam nadzieję skończyć pokój i kuchnię, a w piątek może mi się uda uprać dywan. Zostanie do pomalowania dość duży przedpokój, a przyszłościowo schody na piętro. Zmykam pod prysznic.

Spokojnej nocy tym, którzy właśnie zamierzają udać się w objęcia Morfeusza, miłego dnia tym, dla których zaczął się nowy dzień.

One thought on “Dzisiaj krótko

Skomentuj

