Wesołych Świąt Bożego Narodzenia

Witam świątecznie po długiej niestety przerwie.Boże Narodzenie jest moim ulubionym świętem. Niesie radość, nadzieję i spokój. Jest to czas pojednania skłóconych, czas dla rodziny i przyjaciół. Czas biesiadowania i wspólnego śpiewania. Nie zawsze się to udaje. Moje świąteczne plany rokrocznie biorą w łeb. Moja idealna wigilia jest jeszcze przede mną. W moich marzeniach jestem wyspana, radosna, wypoczęta i zdrowa. Nie boli mnie głowa a wszyscy domownicy z radością uczestniczą w przygotowaniach; dom jest idealnie wysprzątany, rodzina pomocna, stół suto zastawiony; czytamy Biblię, łamiemy się opłatkiem i zasiadamy do stołu. Po kolacji wspólnie sprzątamy, rozdajemy prezenty (trzeba najpierw wykonać zadania – dzieci) i śpiewamy kolędy. Przede wszystkim jednak są ze mną wszyscy, których tego dnia szczególnie mi brakuje.

Wigilia była ok, choć były zgrzyty, bolała mnie głowa i zatoki i byłam bardzo zmęczona. Cieszyła mnie radość dzieci i ich rozanielone twarze kiedy po dobrze (zawsze) wykonanym zadaniu (śpiewanie, granie na pianinie, pompki, skakanie na jednej nodze, zadania matematyczne itp.) dostawały swoje paczuszki. Potem było wspólne rozpakowywanie prezentów i zachwyt w oczach dzieciaków.

Dorobiłam się ukulele, uczę się chwytów. Fajna zabawa. W czwartek też będę świętować, chociaż P. idzie do pracy, w USA jest to całkiem zwyczajny, nieświąteczny dzień.

Życzę Wam spokojnego, miłego, rodzinnego drugiego dnia Świąt Bożego Narodzenia. Niech moc będzie z Wami.

Skomentuj

