No i po Świętach, czyli o postanowieniach na 2014 ;-)

Lubię Święta Bożego Narodzenia, lubię Sylwestra i Nowy Rok. Jest fajnie, kolorowo, gwarnie i wesoło. Jedyne czego nie lubię, to mojego rozmemłania. Tak, jestem rozmemłana, rozbita i półżywa. Czy ktoś ma jakąś receptę na ten stan?

Cieszę się, że jest styczeń. Grudzień był zwariowany. A. miał zapalenie płuc, mój samochód nawalił na amen, kalendarz pękał w szwach od szkolnych przedstawień, wizyt lekarskich i tym podobnych atrakcji. Teraz jest luuuuz. Nie muszę robić zakupów (chrzanić poświąteczne wyprzedaże), mogę klapnąć na czterech literach i czytać Musierowicz. Oj tak, Musierowicz dobrze mi robi na skołatane nerwy. Trza jeszcze podreperować zmaltretowany żołądek i zacząć ćwiczyć.

Właściwie nadszedł czas na podsumowanie starego roku i zaplanowanie nowego.

2013 nie był zły. Można powiedzieć, że wydarzyło się sporo dobrego.

Byliśmy w  Polsce, zaczęłam dłubać i sprzedawać swoje prace, prawie odnowiłam dom i znowu mam czym jeździć. Dostałam ukulele 🙂

Zdrowie jest jakby lepsze (choć w chwili obecnej odczuwam skutki Sylwestrowej diety – nie nie, to nie alkohol, to kawa i cukier).

Co do postanowień: muszę je jeszcze przemyśleć 😉

Póki co, dokumentacja 😉 :

IMG_7787-001

J. po koncercie szkolnej orkiestry

J. po koncercie szkolnej orkiestry

IMG_7697-001

Recital J.

 

Recital D.

Recital D.

Koncert The Olympia Peace Choir

Koncert The Olympia Peace Choir

IMG_7884-001

Wigilijna głupawka

Wigilijna głupawka

IMG_7892-001 IMG_7891-001

Przy stole

Przy stole

Puste kalorie

Puste kalorie

Mama i J.

Mama i J.

Mama i D.

Mama i D.

Mama i A.

Mama i A.

Mamowo-córkowe przytulanko

Mamowo-córkowe przytulanko

Mama multifunkcyjna, czyli Św. Mikołaj przybył :-)

Mama multifunkcyjna, czyli Św. Mikołaj przybył 🙂

2 thoughts on “No i po Świętach, czyli o postanowieniach na 2014 ;-)

  1. Też jestem rozmemłana, w dodatku z jakimś wirusem. Nic mi się nie chce, wstaje o 11, snuje się w szlafroku do 13 . Dobrze że dzieci mają przerwę świąteczną aż do 6 stycznia. Śliczna choinka i ślicznie wyglądacie:-)

  2. Rozmamłanie i wirusy chyba w pakiecie świąteczno-noworocznym obowiązkowe w tym sezonie…
    A swoją drogą, Julka wygląda całkiem tak jak Ty. Skóra zdrata z mamy po prostu!

    Najle[pszego!

Skomentuj

