Pomieszanie z poplątaniem

Hejka Drogie Ludki

Ostatnio moje życie to pomieszanie z poplątaniem. Złapałam wiele srok za ogon, to mam.  Wszystko zaczęło się miesiąc temu. Zaczęłam się więcej ruszać, tańczyć i ćwiczyć. Moc jest ze mną  🙂  Z ćwiczeniami jest najzabawniej. Ćwiczę sobie ze „starą” Jane Fondą. Ćwiczenia możliwe do wykonania, acz jeszcze trochę męczące (hodowało się tłuszczyk, to teraz trzeba pocierpieć). Moje cierpienia wynagradza jednak facet w rajstopkach. Kiedy na niego patrzę, od razu mi weselej. Leseruje (facet oczywiście) 😉

Założyłam kolejnego bloga związanego z moją wesołą twórczością i nie wiem, jak umieścić na nim odnośnik do mojego sklepu na Etsy. Szukam info w sieci, bez powodzenia. Wiem, że mogę zainstalować plugin i wtedy będzie można dodawać produkty do koszyka na blogu, dopiero przy płatności, będzie przekierowanie na Etsy. Ale nie o to mi chodzi. Jakaś sugestia?

W tak zwanym międzyczasie robiłam broszki z filcu, dużo  czytam, śpiewam i gram. Urodzona artystka 😉 Zmieniłam się zewnętrznie i wewnętrznie – teraz jestem zołzą a nie potulną kurą domową. Bardzo mi się ta zmiana podoba. Czyżby kryzys wieku średniego 😉 ?

Skomentuj

